Pytania i Odpowiedzi
Czy jesteście w stanie sprowadzić część na jutro?
Jeżeli poszukiwana przez Państwa część jest dostępna u naszych dostawców, możemy zrealizować zlecenie na dostawę ekspresową. Wówczas, za dodatkową opłatą (naliczona w zależności od wagi części) w ciągu 24 h część zostaje sprowadzona do nas, a w ciągu następnych 24 h dostarczona do klienta.
Jaka jest forma płatności?
W przypadku nowych klientów preferujemy rozliczenia gotówkowe - pobranie przy odbiorze bądź przedpłatę na podstawie faktury pro-forma.
W jaki sposób dostarczacie towar do klienta?
Towar na terenie kraju wysyłamy firmą kurierską UPS, z którą mamy umowę. Paczka dostarczana jest w ciągu 24 h od wysłania (z wyjątkiem weekendów). Koszt wysyłki doliczany jest do faktury i zależny jest od wagi przesyłki:
- od 0 do 20 kg - 17.50 PLN netto,
- od 20 do 30 kg - 21,00 PLN netto,
- od 30 do 50 kg - 35,00 PLN netto.
Jeżeli mamy do czynienia z wysyłką za pobraniem koszt ten jest nieznacznie wyższy w zależności od kwoty pobrania. Koszty części wielkogabarytowych oraz paczek niestandardowych liczone są indywidualnie, po wymiarach paczki.
Każda przesyłka jest starannie zapakowana i ubezpieczona.
W przypadku klientów lokalnych istnieje możliwość odebrania towaru z siedziby naszej firmy.
Czy istnieje możliwość zwrotu zakupionych części?
Jeżeli klient zamówił niewłaściwą część (niepoprawny numer katalogowy, pomylone dane wózka) - w większości przypadków (za naliczonym potrąceniem) istnieje możliwość ich zwrotu do dostawcy. Każdy temat rozpatrywany jest jednak indywidualnie w zależności od dostawcy i rodzaju towaru, indywidualnie naliczana jest również kwota potrącenia.
Jakie dane należy podać, aby namierzyć poszukiwaną część?
Jeżeli nie posiadają Państwo numeru katalogowego poszukiwanej części, punktem wyjścia są dane z tabliczki znamionowej wózka - typ, nr seryjny/fabryczny, rok produkcji. W przypadku części silnikowych niezbędne okazują się również dane silnika zastosowanego w tym wózku - model, typ, czasami nr seryjny. Na naszej stronie zamieszczone są formularze, które są pomocne w zidentyfikowaniu łańcuchów masztu oraz wideł.
Czy sprzedawane części są oryginalne?
Czasami dostarczane części są oryginalne (produkowane pod określoną markę wózka widłowego), czasem są to części używane w danym wózku, ale dostarczane pod logiem innych producentów, wytwarzających podzespoły do wózków, czasem są to zamienniki, które wypełniają te same funkcje co oryginał i bez wahania mogą być użyte w danym wózku.
W jaki sposób złożyć zamówienie?
Drogą pisemną - najlepiej poprzez mail bądź faks. Należy podać pełne dane do faktury oraz adres wysyłki, jeśli jest inny niż adres fakturowania. Należy wskazać, jakie części oraz w jakich ilościach zamawiamy. Jeżeli oferta przedstawiona była drogą mailową, najprościej przesłać zamówienie w odpowiedzi na ten mail.
Czy oferowane przez Państwa części są nowe?
Oferujemy nowe części od sprawdzonych dostawców. W specyficznych przypadkach (szczególnie jeśli chodzi o elektronikę) istnieje opcja zaoferowania części regenerowanej, z tym że najczęściej wiąże się to z koniecznością zwrotu przez klienta starej części (przy czym część ta nie może nosić znamion uszkodzeń mechanicznych itp. i musi nadawać się do ponownej regeneracji). Do czasu pozytywnej weryfikacji odsyłanej części naliczana jest kaucja zwrotna.